Subject: FW: Kaberneeme tee 8, Jõelähtme kasutusloa kooskõlastamine
From: "Jana Prost" <[email-masked]>
To: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Feb 2025 09:48:42 +0200

Tere,

palun registreerida mulle tööülesanne.

Parimat soovides

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

From: Viktor Beresnev <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 29, 2025 1:02 PM
To: Jana Prost <[email-masked]>
Subject: Fwd: Kaberneeme tee 8, Jõelähtme kasutusloa kooskõlastamine

---------- Forwarded message ---------
From: Viktor Beresnev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Date: Tue, 28 Jan 2025 at 11:14
Subject: Kaberneeme tee 8, Jõelähtme kasutusloa kooskõlastamine

Lugupeetud Jana Prost

Olete oma kirjaga  20.12.2024 nr 7.1-2/24/20152-2 jätnud kooskõlastamata 
kasutusloa taotluse üksikelamule aadressiga Kaberneeme tee 8, Jõelähtme 
vald.

Kinnistu omanik on nõus eemaldama kiviplaadid Transpordiameti maalt ning 
asendama need nõuetekohase kivimaterjaliga.

Kirjale on lisatud väljavõte ehitusjärgse mõõdistuse DWG versioonist millest 
nähtub, et hekk on istutatud Kaberneeme tee 8 kinnistule. Piirdeaed ja värav 
on rajatud tagasiastega. Juhul kui jääte oma nõudmise juurde saab heki 
kevad-suvel ümber istutada.

Kinnistu omanik on nõus sõlmima IKÕ lepingu.

Kuna need tegevused, kivide eemaldamine, IKÕ sõlmimine ja võibolla heki 
ümberistutamine võtavad aega ja osa neist eeldab vastavaid ilmastikuolusid 
siis teeme Teile ettepaneku sõlmida kirjalik kokkulepe nende tegevuste 
teostamiseks tähtajaga näiteks 01.07.2025.

Kinnistu omanik kohustub ülalnimetatud tegevused teostama, Teie 
kooskõlastate kokkuleppe alusel kasutusloa taotluse (kokkuleppe võib lisada 
kasutusloa taotlusele) ning Jõelähtma Vallavalitsus saab väljastada 
kasutusloa üksikelamule aadressil Kaberneeme tee 8.

Jäädes ootama Teie vastust

Kasutusloa taotluse esitaja

Viktor Beresnev

KJB OÜ

5850 3815

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.